Re: No more PHILIPS

Autor: ALX (alx_at_rose.man.poznan.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 19:56:53 MET DST

 Wreszcie ktos przypadkiem poruszyl ten temat ;-)))
Nie jestem "maniakime" w/w firmy, ale jakos przypadkiem stalem sie
posiadaczem paru urzadzen Philipsa. Ogolnie jestem zadowolony.

 Mam:
  - nagrywarke CDRW400 - po pol roku uzywania jej jako nagrywaki oraz
odtwarzacza (nigdy wiecej) zaczela wybrzydzac co do plyt - i tych do
nagrywania i tych do odtwarzania. Naprawa pomogla - teraz wszystko czyta
i nagrywa. Wlaczam ja tylko, gdy cos mam do nagrania. Moze ktos ja chce
ode mnie kupic? ;-) Kiedys kumpel mi te firme zachwalal, ale wtedy nie
bylo Teacow CDRW na IDE, a Yamahy byly za drogie... Poza tym model ten
to jakis z modeli Yamahy :/
 - monitor 17" - 107B10 - poza tym, ze gdy go kupowalem byla wada w
kineskopie (przebarwienia na gorze w rogu), wymienilem go na inny, to
teraz juz dziala bez problemu (od ponad 4 miesiecy jest stale
eksploatowany)
 - zelazko - poza tym, ze raz przywalilem nim w parapet i sie jemu peklo
troche, to zona jest z niego zadowolona - dostalismy to w prezencie
slubnym od kuzynki, ktora uzywa ten sam model o paru lat...
 - robot kuchenny (sic!) - zadko uzywany, ze wzgledu na brak miejsca w
kuchni (moze kiedys...), narazie dziala bez problemu
 - golarke (hehehe) - po 3 miechach jeden z dwoch nozykow sie wyrobil, a
niedawno (dostalem ja w prezencie na Gwiazdke) peklo mi trzymadelko do
nozykow, ale jakos sie to dalo skleic. Poza tym dziala dobrze :)
 - depilator (ale to ma moja zona ;-))) ) - dziala ;)
 - sluchawki do walkmana (to tez ma moja zona) - sa do bani, ale mojej
zonie sie podobaja - od podan roku dzialaja...

 Ufff... to chyba tyle - ale ja sie z tego fan-clubu Philipsa wypisuje
(niechcacy chyba do niego naleze). Za duzo potkniec - zwlaszcza sie
wqrzylem, gdy mi siadla nagrywarka i potem przez miesiac jej nie mialem,
bo lezala w naprawie...

 Pozdr.
  ALX