Re: A to dziobak ;-(

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 11:23:26 MET DST

DAREK <darles_at_terabajt.pl> wklepał:
> Hi
> Czy istniej mozliwosc ustawienia Windy98 w ten sposob aby wydzielic
> jej bufor do kopiowania plikow.
> Chodzi mi o to, ze przy kopiowaniu plikow w obrebie tej samej partycji
> (10 plikow o lacznej wielkosci 500MB) trwalo to dosc dlugo a to z
> powodu dziobania twardziela, mysle ze gdyby dysk najpierw przeczytal
> caly plik do pamieci a nastepnie nagrywal go to trwaloby to
> zdecydowanie krocej.

A masz 50MB *wolnej* pamięci? Bo jeśli miałby korzystać ze swapa,
to IMHO byłoby znacznie wolniej. Pod win9x niestety tak już jest,
że poważniejsze operacje na dysku/dyskietce/CD potrafią zamulić
cały system. Zupełnie inaczej sprawa wygląda pod NT/2000, OS/2,
Linuxem, czy innymi "normalnymi" systemami.

> Darek

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk