Re: Zjarany Duron 700

Autor: Zbigniew Mączyński (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 12:52:13 MET DST

Nie wiem co powiedzieć:)

1. Czy pamiętasz jaką temperaturę osiągał twój procesor ?
2. Jaki stosowałeś cooler i czy smarowałes go pastą silikonową ?
3. Jeśli chodzi o zawieszanie komputera to co jaki czas ono występowało i czy
były to zawieszenia sysetmu sporadyczne np. 1 dziennie czy bardzo/dośc częste ?

PS.

Ja sam mam płytę Gigabyte 7zm i procesor Duron 600Mhz. Na procesorze mam
zamontowany jakiś najwiekszy jaki znalazłem cooler pod Celerona2 (4.500 obr i
około 5 cm radiator). Dodatkowo posmarowałem procesor pasta silikonową .
Temperatura jaką pokazuje Motherboard Monitor 4.18 to 52-65 stopni Celcjusza.
Może i temeratura jest dośc wysoka ale nad procesorem jest zasilacz obudowy i
ciepłe powietrze jest wydmuchiwane z obudowy zasilacza wprost (prawie) na
procesor :)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///