Re: plyta pod Durona 650

Autor: Zbigniew Mączyński (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 12:43:20 MET DST

Aby było jasne , ja nie mam takiej płyty ja Ty (DFI) tylko Gigabyte 7ZM.

Z twojego listu nie wiem co wreszcie masz :

A) 2 pamięci 64MB PC100
B) 1 pamięć 128MB PC133

Jeżeli chodzi o ustawienie to proponuje ustawic wartości pamięci na jak
najniższe , tzn. Normal.
Później jeżeli system nie bedzie się zawieszał systematycznie zwiększać
wartości ażdo uzyskania najwyższej wydaności.

Także bardzo ważne jest abyś uaktualnił bios karty graficzne i płyty głownej ,
oraz zainstalował świeże sterowniki do VIA (2.25a) oraz steroniki 5.23 do karty
graficznej (Riva TNT2 ,Geforce)
Następnie proponuje także posmarować procesor pastą silikonową i sprawdzic
temperatirę na procesorze (nie powinna przekraczać 65 stopni)

PS. Niestety bardzo złe opinie słyszałem o płytach głownych DFI (problemowośc i
stabiloność) ale nie musi być to całkowitą prawdą.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///