Re: Pytanie o internetowy adres firmy PENTAGRAM.

Autor: Krzysiek (skrzys_at_packplast.com.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 12:46:11 MET DST

> Szanowny Panie,
>
> Jestem posiadaczem modemu Pentagram Shadow
> od pol roku. Pare miesiecy temu sporo grzebalem
> w sieci na ten temat. Ale przestalem. Szkoda howoryty,
> jak mawial Chmielnicki. Dalem go dzieciom.
> Jesli interesuja Pana szczegoly prosze na priva.
> Serdecznosci.
>
> --
> Janusz z Galicji

Dlaczego ?
Bardzo fajny modem. W Polsce jest kilka firm rozprowadzających,
a jedna z nich ma nawet stronę internetową i udostępnia drivery !
http://www.multimedia.com.pl/main/intro.html
Jest adres i telefon - nawet można uzyskać poradę.
A tak na serio to miałem problem z callbackiem
i podali skuteczny sposób na kłopoty.
W sumie nie jest tak źle.
pozdrawiam
Krzycho