Re: VIA vs Intel ?

Autor: Tadek (tadek13_at_polbox.com)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 18:01:07 MET DST

Ostatnio Vetch napisał:

>Witam !
>
>"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message

>Problem polega na tym, że potrzebuję porządny sprzęt do pracy, ale w domu.
>Poza tym pracowałem 5 lat w serwisie kompów, a teraz programuję i mam dość
>pieprzonych, świrujących pc-tów.
Więc wiesz co kupić. :)

>Przestałem się interesować płytami i maniakalną pogonią za coraz lepszymi
>kartami 3d, na których i tak nie ma w co grać.
Zgadza się. Mam 4MB Rive128, 85Hz odświeżania w 1280x1024 i w
zupełności mi wystarcza...

>Teraz wolę wywalić więcej kasy i kupić coś porządnego, niż pieprzyć się
>przez pół roku w ustawianie przerwań, konfigurację pamięci, czy zmienianie
>kart z nadzieją natrafienia na jakiś działający egzemplarz.
Dlatego proponuję markowy sprzęt. Może trochę OT, ale kumpel kupił
kiedyś TNT jakiś no-name i wsadził do VA503+ (VIA!). Po włączeniu
normalnej rozdzielczości miał czarny ekran i zwis... Posiedziałem
kilka godzin i nie pomogły nowe drivery, servispacki i inne takie.
Może wada karty? Wziąłem na BX-a do domu - 10 minut roboty i grałem w
32bitowym kolorze. Zaniosłem kartę do sklepu, wymieniliśmy za
niewielką dopłatą na model Creativa, wsadziłem do 503+ i poszło...
ufff. Nie można było tak od razu? Nie. Bo chciał zaoszczędzić na
flaszkę. :)

--
pozdrawiam
Tadek