Re: VIA vs Intel ?

Autor: Tadek (tadek13_at_polbox.com)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 17:53:28 MET DST

Ostatnio Tomasz Sopylo napisał:

>Jeśli ktoś jest "specem", to i BX mu nie pomoże - zawsze
>zrobi tak, żeby były problemy, i wyszły wszystkie niedoróbki sprzętu.
Jak się postara. A przy VIA nie trzeba się starać.

>Wnioskując po twoich problemach z VIA po prostu... miałeś farta!
Nie farta, tylko BX jest dopracowany. Zgodny z pierwotną specyfikacją
i nie ma w nim żadnych skrótów myślowych żeby zaoszczędzić dolara.

>Co widać i słychać na przykładzie i820 :-P
A czego chcesz od i820? W zamyśle rewolucja, a że rambusy okazały się
niewypałem? Tego Intel nie przewidział... Tak to jest jak się liczy na
firmy trzecie...

--
pozdrawiam
Tadek