seagate

Autor: ganu (jkarczew_at_zt.szczecin.tpsa.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 08:25:09 MET DST

Jak sformatowac twardziela seagate 6.5G na niskim poziomie, jaki program,
skad sciagnac. Mam pewien problem z kompem. Przez przypadek wykasowalem
wszystkie pliki configuracyjne config.sys i pozostale i zaczely sie problemy
, nie moglem juz ani zainstalowac win98, pojawial sie komunikat niewlasciwa
tablica alokacji, kopie fat sa niezgodne itp. skasowalem partycje i
utworzylem je na nowo przez fdisk i sformatowalem. Nastepnie zainstalowalem
windowsa i probelm dalej byl uruchamial sie windows i po chwili pojawial sie
napis teraz mozna bezpiecznie zamkonac kompa. Wyciagnalem baterie na chwile
na plycie gl. i teraz wogole nie mozna utworzyc partycji tzn na samym koncy
tworzenia partycji jest napis (dokladnie nie pamietam) "boot sector is
modified.. type Y toaccept or .."Koles mi radzil zeby sformatowac
twardziela na niskim poziomie.

Pzdrfka Janusz