Re: seagate

Autor: Marcin Frankowski (marcinf_at_globe.net.nz)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 10:02:18 MET DST

Cześć,

ganu wrote:

> Jak sformatowac twardziela seagate 6.5G na niskim poziomie, jaki program,
> skad sciagnac. Mam pewien problem z kompem. Przez przypadek wykasowalem
[...]
> napis teraz mozna bezpiecznie zamkonac kompa. Wyciagnalem baterie na chwile
> na plycie gl. i teraz wogole nie mozna utworzyc partycji tzn na samym koncy
> tworzenia partycji jest napis (dokladnie nie pamietam) "boot sector is
> modified.. type Y toaccept or .."Koles mi radzil zeby sformatowac
> twardziela na niskim poziomie.

A mi to wygląda, że w BIOSie po skasowaniu włączyła się ochrona
antywirusowa i na to możesz sobie formatować niskopoziomowo do śmierci z
przymiotnikiem :-> BTW czy próbowałeś nacisnąć Y, żeby zezwolić na
modyfikację MBR?

Następną razą zobacz w słowniku ang->pl, co komunikaty oznaczają, zamiast
zabierać się za formaty (bo ten komunikat po pl. to ,,Sektor rozruchowy
ulega modyfikacji.. wpisz Y, aby zezwolić albo ..'' A ten koleś to niezły
aparat swoją drogą.

Pozdrawiam,

--
        ___