Re: seagate

Autor: Paweł Kowalski (gonzal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 08:43:48 MET DST

ganu napisał(a):

> Jak sformatowac twardziela seagate 6.5G na niskim poziomie, jaki program,
> skad sciagnac. Mam pewien problem z kompem. Przez przypadek wykasowalem
> wszystkie pliki configuracyjne config.sys i pozostale i zaczely sie problemy
> , nie moglem juz ani zainstalowac win98, pojawial sie komunikat niewlasciwa
> tablica alokacji, kopie fat sa niezgodne itp. skasowalem partycje i
> utworzylem je na nowo przez fdisk i sformatowalem. Nastepnie zainstalowalem
> windowsa i probelm dalej byl uruchamial sie windows i po chwili pojawial sie
> [...]

witam
po wyjeciu baterii bios zyskal ustawienia poczatkowe
i zostala wlaczona min. ochrona antywira, ktora ostrzega o zapisie na dysku w
obszarze
mbr (Master Boot Record)
musisz znalesc w biosie punkt antywirus protect i ustawic tam disabled

reszta tak jak robiles
jak nie pomoze to potrzebny jest DiskEdit
i fizyczne wpisanie w poczatkowe sektory dysku samych zer 00
potem fdisk i tak dalej

pozdro
pawel

--