Kupuje komputer...

Autor: Piotr Bernatowicz (bernat_at_icho.edu.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 20:08:27 MET DST

... i jak zwykle mam pare problemow.

1) Z tego co czytalem juz na tej liscie, wywnioskowalem, ze zakup
monitora SAMSUNG jest dobrym pomyslem. Ktory z 17'' calowych modeli
byscie polecili? SyncMaster 750S, 750ST,750B,753DF,755DF,750P czy
700IFT? Mi te literki kompletnie nic nie mowia, a nie chcialbym placic
dodatkowych kilkuset zlotych za niepotrzebne bajery, a z drugiej stony
nie chce kupic badziewia.

2) Zamierzam kupic PIII 733 MHz(133MHz). Ktora z plyt ASUSa warto do
niego kupic?

3) Dyszczek pewnie oplaca sie kupic duzy, pewnie 20GB - bo roznica w
cenie niewielka. Kupic Samsunga, czy Seagate'a ?

4) Czy karta grafiki Riva TNT2 M64 32MB AGP to dobry zakup, czy
polecacie cos innego?

Wiem, ze pytan duzo i pewnie czesto zadawanych, ale bylbym wdzieczny,
gdyby jakas litosciwa i __KOMPETENTNA__ dusza pomogla mi dokonac wyboru.

A swoja droga, wydaje mi sie, ze problem taki jak ja ma wielu ludzi. Czy
nie byloby mozliwe, zeby ktos, kto sie zawodowo zajmuje sprzedaza
sprzetu i jednoczesnie czytuje te grupe raz w tygodniu zamieszczal
posting o tym co poleca do kupienia, a co zdecydowanie odradza w kazej
kategorii (tzn. monitor, proc, drukarka, dysk itp.)? Takie swoiste FAQ
grupy, tyle ze generowane dynamicznie :-))

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

Piotr Bernatowicz