Re: Kupuje komputer...

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 21:50:55 MET DST

Hi!

Piotr Bernatowicz <bernat_at_icho.edu.pl> napisales(as):

>2) Zamierzam kupic PIII 733 MHz(133MHz). Ktora z plyt ASUSa warto do
>niego kupic?

Zalezy... niezla by byla CUSL2 jesli chcesz na i815 - na BXie to P3BF
lub CUBX.

>3) Dyszczek pewnie oplaca sie kupic duzy, pewnie 20GB - bo roznica w
>cenie niewielka. Kupic Samsunga, czy Seagate'a ?

Zdecydowanie Seagate'a barracude II.. a najlepiej szarpnac sie na 850
zl i kupic IBM DTLA 7200 rpm 30GB

>4) Czy karta grafiki Riva TNT2 M64 32MB AGP to dobry zakup, czy
>polecacie cos innego?

Zaelzy do czego...

>Wiem, ze pytan duzo i pewnie czesto zadawanych, ale bylbym wdzieczny,
>gdyby jakas litosciwa i __KOMPETENTNA__ dusza pomogla mi dokonac wyboru.

Alez tu sa same takie osoby :)))

>A swoja droga, wydaje mi sie, ze problem taki jak ja ma wielu ludzi. Czy
>nie byloby mozliwe, zeby ktos, kto sie zawodowo zajmuje sprzedaza
>sprzetu i jednoczesnie czytuje te grupe raz w tygodniu zamieszczal
>posting o tym co poleca do kupienia, a co zdecydowanie odradza w kazej
>kategorii (tzn. monitor, proc, drukarka, dysk itp.)?

raczej jest to niemozliwe z uwagi na rozne
gusty/fanaberie/zapotrzebowania/przekonania/przyzwyczajenia klientow i
czasem krancowo rozne zdania nt. sprzetu na tej liscie :)

Pozdrawiam !!!
MGB
mgb_at_poczta.onet.pl
ICQ #49474044