Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 02:46:01 MET DST

Użytkownik "PeterPan" <ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Szkoda :(
> Troche napalilem nie na te 2MB CACHE ktore oferuje IBM (kiedys mialem
kontroler
> HDD z CACHE na pokladzie i musze przyznac ze jego wydajnosc byla
imponujaca).
> Poniewaz zalezy mi na "cichosci" kompa, teraz mam dylemat.

Nawet się nie zastanawiaj. Fujitsu na łożyskach olejowych jest praktycznie
niesłyszalne, jedyne co słychać w zupełnie cichym pokoju to cichutkie
chrobotanie głowic przy zapisie/odczycie. HDTach pod Win2000 i na
kontrolerze Promise UDMA66 pokazuje mi dostęp 14,9 ms, transfer 48,5 MB/s,
odczyt 24510/9400/19600 kb/s przy obciążeniu procesora 9%.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki