Re: Savage 3D i wyjcie TV.

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 02:20:26 MET DST

-~*zuko / Shark von Cygnus*~- <da whatever>

>Mam kartę Vievtop Titan 5000 na Savage 3D z wyjściem TV. Jak ustawie,
>aby obraz wyświetlał się na telewizorze, to ten mi nic nie znajduje.
>Jak przeszukuję kanały to coś tam przez szumy jakby przebija, ale
>ogólnie nie łapie obrazu. Kartę z telewizorem łączę zwykłym kablem
>antenowym.
>O czym nie wiem, że mi nie działa jak należy?

Jesli posiada uklad wyjscia TV (a zdarzaly sie takie co mialy niby
wyjscie ale ukaldu nie bylo) to znajdziesz obraz na kanale A/V - tak
jakbys podlaczyl magnetowid i chcial ogladac film :)

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."