Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: Robert (skyrobin_at_poland.com)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 10:54:37 MET DST

> kontroler
> imponujaca).
> >
> Nawet się nie zastanawiaj. Fujitsu na łożyskach olejowych jest praktycznie
> niesłyszalne, jedyne co słychać w zupełnie cichym pokoju to cichutkie
> chrobotanie głowic przy zapisie/odczycie. HDTach pod Win2000 i na
> kontrolerze Promise UDMA66 pokazuje mi dostęp 14,9 ms, transfer 48,5 MB/s,
> odczyt 24510/9400/19600 kb/s przy obciążeniu procesora 9%.

Wlasnie wczoraj wymienilem Seagate Barracuda 20GB na IBM 30GB 2MB cache. Mam
plyte Abit BE6-II na kontrolerze hpt 366 UDMA66. Po zakupieniu IBM-a od razu
dalo sie odczuc, ze pracuje znacznie ciszej - skrobie jak myszka :-) w
przeciwienstwie do Seagata. Wstepnie testowalem oba dyski w HDTACHu v2.60:
Seagate czas dostepu 11,2ms a transfer: 34MB/s
IBM czas dostepu 9,5ms a transfer 45MB/s

Pozdrawiam
Robert

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl