Re: Kabel do monitorowania UPSa

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 00:59:20 MET DST

Użytkownik "Tadek" <tadek13_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> A co nie?

Ano nie była, co sam przeczytałeś poniżej.

> A skąd miałem wiedzieć, że ma się zaczynać od dwóch minusików I
> SPACJI? W netykiecie tego ni dojrzałem... Dałem 4 minusiki bo ładniej
> wyglądało. :)) A poza tym spacji nie widać!

Słabo patrzyłeś. Sekwencja taka jest stosowana celowo, właśnie dlatego, że
normalnie nikt tak by nie napisał! A porządne programy rozpoznają sygnaturki
po tej właśnie sekwencji i automatycznie ją wycinają, o czym w netykiecie
przeczytałeś, skoro moją sygnaturkę wyciąłeś.

> A tak wogóle, to wolałbym żeby każdy miał taką sygn. jak moja
> (pierwsze cztery wiersze zajmowały 22 bajty + końce linii) niż Twoja
> (pierwsze dwie razem mają ok. 80 bajtów)

Czyli tyle, na ile pozwala netykieta. Inni potrafią wcisnąć nawet zgrabny
obrazek ASCII-ART :-P

> I tak na koniec: Spóźniłeś się z tą krytyką! Już mi ktoś zwrócił uwagę
> na priv i już ZMIENIŁEM sygnaturę. HAPPY?

Gdybyś się nie chwalił, poszłoby na priva.
Mnie to zwisa, co sobie wpiszesz wsygnaturkę. Mogę Cię nie widzieć i nie
czytać, ale bądź uprzejmy wobec wszystkich, to nie nazwą cię "lamerem z
polpudelka" (ogonki pominąłem celowo) i nie będziesz musiał pytać, co to
znaczy PLONK.

> 15 bajtów - może zostać czy wyrzucić słowo "pozdro" ? :D
> A może anonimy? I tak nadawca jest na liście... ;)

Ale anonim to niezgodnie z netykietą, a w nagłówku stoi zazwyczaj jakiś
ANTYSPAM.anonim_at_localhost.invalid

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***