Re: 386 i dysk - problem

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 01:45:08 MET DST

Użytkownik "Sieger" <sieger_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid> napisał

[ciach to wszystko, bo coś kiepsko sobie łamanie wierszy ustawiłeś...]

Zapomniałem dodać, że najpierw powinieneś dać FDISK /MBR, żeby usunąć
windowsowy master boot rekord.
Jest jeszcze jedna możliwość - na tym dysku siedział kiedyś jakiś disk
manager. W tym przypadku powinieneś dysk (a przynajmniej zerowy cylinder)
wyzerować korzystając z programu od producenta lub np. z diskedita (tu
najlepiej wsadź dysk jako drugi do nowego komputera i z diskedita obejrzyj go
jako dysk fizyczny, bo logiczny to właśnie oszukaństwo disk managera).

> Moj kolega ma nawet pare plyt i 2 proce, ktorymi chetnie by sie ze mna
> podzielil
> jednak dlugie simy ciagle w cenie.

A ja się swego czasu (kiedy 1 MB kosztował milion złotych) zaopatrzyłem w parę
przejściówek z krótkich na długie SIMMy i czasem je awaryjnie wykorzystuję.
BTW. Nie zauważyłeś, że najtaniej wychodzi złożyć nowy komputer?

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***