Re: Kabel do monitorowania UPSa

Autor: Tadek (tadek13_at_polbox.com)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 17:06:25 MET DST

Ostatnio Andrzej P. Wozniak napisał:

>Słabo patrzyłeś.
Bo mam ciężkie okulary 8-)

>Sekwencja taka jest stosowana celowo,
Już pisałeś...

>o czym w netykiecie przeczytałeś, skoro moją sygnaturkę wyciąłeś.
Nie wiem czy sama się wycięła czy ją ręcznie wyrzuciłem... Z reguły
wyrzucam zbędne cytaty, a sygnaturkę uważam za zbędną...

>Czyli tyle, na ile pozwala netykieta.
80? Twoja ma 3 razy tyle...

>Gdybyś się nie chwalił, poszłoby na priva.
Co by poszło na priva? Czym miałem się nie chwalić, że się spier... ?
No SORRY wielkie... raz jeszcze.

>Mogę Cię nie widzieć i nie czytać, ale bądź uprzejmy wobec wszystkich,
Zawsze jestem uprzejmy. (Staram się jak mogę :))

>to nie nazwą cię "lamerem z polpudelka" (ogonki pominąłem celowo)
Nie rozumiem ^^^^^^^^^^
Mam prawidłowo kodowane ogonki... (ISO-8859-2)
A już w ogóle nie wiem co ma wspólnego lamer z sygnaturkami?

>i nie będziesz musiał pytać, co to znaczy PLONK.
Chyba coś Ci się pomieszało... Nigdy nie pytałem o PLONK a jeśli mnie
wrzuciłeś do kill-fila do Twoja sprawa...
Może są dwie różne osoby podpisujące się Tadek?

I tak na koniec: Cała ta dyskusja z powodu dwóch minusików i spacji???
Oj.... Andrzeju......

--
pozdrawiam
Tadek