Re: Zapomniałem hasła dostępu do Bios'a ...

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 10:50:13 MET DST

Bartosz Kiziukiewicz wrote:

> BIOS nie przechowuje tych haseł. Są one przerabiane na sumę kontrolną
> podczas procesu weryfikacji i porównywane z zapamiętaną.

Cytuję "porównywane z zapamiętaną"...
Pszam ale zdaje mi się, że "zapamiętaną" jest równoznaczne z "przechowaną"
CZyli w/g ciebie przechowywana jest suma - czyli trzeba by było ją odsumować
;-)
Ale i tak nie bardzo zrozumieliśmy się ;-(
Tak się dzieje z hasłem wisanym PRZEZ NAS do zabezpieczenia biosu, ale mnie
chodziło gdzie są zapisane hasła (lub ich suma ;-) serwisowe - czyli te
dostarczone z BIOSem (np. w nowych ABITach często działa '********', a w
starych 'AWARD_SW' mimo, że JA nigdzie tego nie wpisywałem :-?

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|