Odp: Powtorka z rozrywki

Autor: Doliwa (doliwa_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 19:09:20 MET DST

Użytkownik Kaizen <"nospam,kaizen"@poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39B799E9.B75A59EB_at_poczta.fm...
> Doliwa wrote:
> [...]
>
> Nie do wiary :o
> W 10s ogrzać kawałek metalu z 70 do 85 stopni to wyczyn godny kuchenki.
> Gdzie masz czujnik i czy możesz utrzymać rękę na radiatorze?
> Czy przypadkiem nie masz zwalonego czujnika?
> Może masz jakieś zwarcie? Czy sam cooler nie podpięty do procka się
> grzeje?

Wierz mi tez w to nie moglem uwierzyc ...z poczatku myslalem ze mam czujnik
zepsuty dlatego wzialem i sciagnalem wogole radiator poscilem na samym
procku ..i okazalo sie ze nawet nie zdazylem wejsc do biosu co by zobaczyc
jaka procek ma temperature bo sie zawiesil..dotknalem go i sie omal co nie
oparzylem takze awaria czujnika wykluczona ... zeby jeszcze bardziej
to udowodnic powiem ze na moim starym radiatorze z jednym wentylatorem
bez zadnych past i innych ciulstw procek grzeje sie do 50 st !!!!