Re: teleport pro

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 16:33:46 MET DST

"Michal C." wrote:

> Witam,
> czy zdarzyło wam się kiedyś żeby Teleport Pro wygenerował
> komunikat:
> " SORRY
> Program: Teleport Pro/1.29
> lub numer IP: 212.160.33.7
> ma zablokowany dostęp do serwisu.
> W celu wyjaśnienia skontaktuj się z administratorem: "
> Oczywiście IP to ten przyznany przez TPsa i nie ma
> zablokowanego dostępu bo z poziomu przeglądarki
> mogę wejść na tę strronę bez problemów.
> chodzi mi tutaj np o taki adres:
> http://www.filmpolski.pl/fp/film1.dll/spisfilmow?osoba=6210&baza=1
> [...]

Ten adres to skrypt, więc mogą być kłopoty, ale nie powinny ;-)
Mogła by być sytuacja, że nie masz DNSa, ale jak przeglądarka wchodzi, to
nie o to chodzi...
Napewno chodzi o to, ze strona ma zablokowane ściąganie teleportem (mam w
spisie kilka takich stron...) - właśnie po to w Teleporcie dodali coś
takiego (Project Properties->Netyquette) jak "Agent Identify" - ustaw tam
takiego browsera jakiego używasz(najlepiej IE lub szkapę ;-)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|