Re: 386 i dysk - problem

Autor: Sieger (sieger_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 18:30:13 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid> napisał

> Wsadź dysk do 386, odpal dyskietkę systemową dosa i dosowym fdiskiem załóż
od
> nowa partycję (więcej niż 504 MB i tak się nie uda). Ustaw ją jako
startową,
> sformatuj dysk jako systemowy i dalej możesz sobie robić przygotowania na
> nowym komputerze.
Tak wlasnie robilem na czystym dysku z uzyciem dyskietki startowej zrobionej
w czasach
dosa 6.22, po przeladowaniu jednak litera c nie jest udostepniana, a fdisk
pokazuje, ze
dysk jest bez partycji.
W biosie mojego abita jesli przy dysku wybierze sie tryb normal zamiast
LBA, to wtedy
dysk jest uzywany w trybie CHS (mysle, ze ten sam co i/o z 386). Po
wrzuceniu dysku
do abita fdisk pokazuje zalozona partycje 16GB. I zabawa zaczyna sie na nowo

> Uzasadnienie:
> PS. Jako rozwiązanie alternatywne poszukaj na giełdzie płyty 486 z
magistralą
> PCI - zapomnisz o wszystkich kłopotach.
Moj kolega ma nawet pare plyt i 2 proce, ktorymi chetnie by sie ze mna
podzielil
jednak dlugie simy ciagle w cenie.