szukam soft do odzysku danych z dyskietek

Autor: Adi Cherryson (grzesj25_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 08:45:14 MET DST

Witam

Szukam soft, najlepiej pod DOSa, ktory by odzyskal dane, sa to dane o
formacie *.mid.
Dyskietka nie ma uszkodzonego 0 sektora, gdy puscilem to pod norton disk
doctor to po sprawdzeniu struktury katalogowej stwierdza ze nie da rady
naprawic dyskietki i trzeba ja formatowac.

Ps Kiedys slyszalem (to bylo ladnych pare lat temu), ze istnieje cudowny
radziecki soft ktory potrafil nawet czasowo odtworzyc 0 sektor i wtedy mozna
bylo szybciutko dane zgrac na dobra dyskietke. Z tego co wiem to dyskietki
byly w ZSRR cholernie drogie :-)

Wiec prosze grupowiczow na podanie namiaru gdzie moge dostac ten soft, albo
niech przysle na priva (domyslam sie ze to malo miejsca zajmuje).

Za pomoc z gory dziekuje :-))
Sneer