Re: Wybór drukarki

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 00:54:42 MET DST

Użytkownik "Jakub" <jakub.wille_at_uniset.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam !!!!!!
>
> Potrzebuje kupić drukarkę atramentową do biura.Myślałem o HP lub Epsonie.
> Nie chcę sugerować się wyłącznie danymi technicznymi,bo wiem że w praktyce
> zdarzają sie "rozbierzności".Drukarka nie będzie zbytnio eksploatowana
> (średnio 10 stron A4 dziennie,czasem mniej,czasem więcej,żadko grafika).
> Interesuje mnie zwłaszcza bezawaryjnść,szybkość i zużycie tuszu.
> Cena do 800 zł

Możesz zrobić inaczej. Skoro znasz przewidywane obciążenie drukarki, to
policz, ile wydasz na jej eksploatację w ciągu roku. Tyle samo mniej więcej
powinieneś wydać na drukarkę. Jeśli wydasz znacznie mniej na drukarkę niż na
jej eksploatację, to znaczy, że kupiłeś drukarkę za słabą i szybko ją
zajeździsz na śmierć. Jeśli na drukarkę wydasz znacznie więcej, to znaczy, że
kupiłeś ją tylko dla szpanu.
Jak już sobie policzysz, to się okaże, czy nie lepiej jednak kupić lasera,
jeśli nie musisz mieć koloru.
A co do rozbieżności w danych technicznych, to dane podawane przez HP są
najsłabiej zawyżone, czyli najbliższe prawdy.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***