Re: Czy można korzystać z sieci pod DOSem

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 02:54:08 MET DST

Użytkownik "Michał Wysocki" <mwsoft_at_satkabel.com.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi mi o to by pod dosem móc kopiować pliki z kompa na komp przez
> ethernet. W NC podobno tak można ale jak nacisne Nażędzia sieciowe to mi sie
> pokazuje 'Nie znaleziono sieci'. Prawdopodobnie chodzi mu o to że jest nie
> odpalony driver do sieciówki.

Wiem, że dzwonią, ale nie wiem, w którym kościele :-)
NC może służyć do kopiowania plików przez port szeregowy lub równoległy. Do
tego celu musisz kupić kabel null-modem albo go samemu zrobić według opisu w
helpie (a może readme) NC (ewentualnie DOS 6.2x intersrvr/interlnk).

"Narzędzia sieciowe" w NC służą do obsługi Novell Netware.

> Kiedyś cóś takiego miałem ale nigdzie tego nie
> moge znaleźć. Jak by któś mógł to niech mi podeśle na priva taki driver w
> standardzie NE2000 i krótki opis jak go odpalić, plisssss

Zmień DOS-a na Caldera DR DOS 7.03 i dostaniesz za friko (do użytku
niekomercyjnego) Personal Netware.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***