Monitory 17 a 15 cali?

Autor: ripley (ripley_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 19:05:00 MET DST

WITAM GRUPOWICZOW :)))))))
--------------------------
Od niedawna sledze grupe i usenet...

Interesuja mnie argumenty przemawiajace za monitorem 17 calowym (warto??)
Nie zajmuje sie grafika gdzie wybor bylby oczywisty, ale na mojej 14'nie
widze idealnie ostro malego tekstu, ech ten wzrok :-(.

Monitory wchodzace w gre to dla 15' cena>1000zl 17' cena>1500zl (tak,
wieksza, tylko bez przegiec ;)) obraz musi byc bardzo wysokiej jakosci, a
monitor idealnie plaski z ostrymi katami, nie moze meczyc oczu (wole
kupic drogi monitor bo drugich oczu i tak nie kupie).

Tych ktorzy sa w posiadaniu takiego monitora, chcialbym namowic na maly
eksperyment: ustawcie w windozie biale tlo (RGB 255,255,255) i opiszcie
swoje wrazenia (razilo po oczkach?,po 10ciu minutach oczy sie meczyly?,
dalo sie pracowac godzinami, bez zmeczenia?)

Sam bylem kiedys w sklepie gdzie obok siebie dwa monitory mialy ustawione
takie tlo i patrzac na jeden musialem mruzyc oczy a na drugi patrzylo sie
swobodnie. Roznica byla kolosalna, takze w cenie ;-) a raczej :-(

Aha, wiem ze toczy sie dyskusja na temat 17-tek i sledze ja.

--
POZDRAWIAM
Michal K. Ripley