Re: Monitory 17 a 15 cali?

Autor: Phobos (phobos_at_polbox.com)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 19:11:38 MET DST

Na pewno bedziesz zadowolony jesli kupisz gorszą 17-tkę niż lepszą 15-kę
Na przykład Sampo 17" plamka 0,27 OSD 640x480 120Hz 1024x768 85Hz za 1000zł
(brutto) ! - na prawdę się opłaca, tym bardziej jeśli profesjonalna grafika
jest u Ciebie na ostatnim miejscu...
Oczywiście zauważysz różnicę jeśli dopłacisz "parę" złotych i kupisz coś
markowego np. Samsung, NEC - polecam, Sony. No ale to już ponad 1500zł :(
Pozdrawiam.

Phobos
phobos_at_polbox.com

Użytkownik ripley <ripley_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MPG.141f058b9872125998969d_at_news.tpi.pl...