Re: Monitory 17 a 15 cali?

Autor: ripley (ripley_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 18:30:56 MET DST

 ripley napisał(a) cos takiego:
> [...]
> widze idealnie ostro malego tekstu, ech ten wzrok :-(.
>
> Monitory wchodzace w gre to dla 15' cena>1000zl 17' cena>1500zl (tak,
> wieksza, tylko bez przegiec ;)) obraz musi byc bardzo wysokiej jakosci, a
> monitor idealnie plaski z ostrymi katami, nie moze meczyc oczu (wole
> kupic drogi monitor bo drugich oczu i tak nie kupie).
>
> Tych ktorzy sa w posiadaniu takiego monitora, chcialbym namowic na maly
> eksperyment: ustawcie w windozie biale tlo (RGB 255,255,255) i opiszcie
> swoje wrazenia (razilo po oczkach?,po 10ciu minutach oczy sie meczyly?,
> dalo sie pracowac godzinami, bez zmeczenia?)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wciaz namawiam!!!!! PLIIIZ :)

> Sam bylem kiedys w sklepie gdzie obok siebie dwa monitory mialy ustawione
> takie tlo i patrzac na jeden musialem mruzyc oczy a na drugi patrzylo sie
> swobodnie. Roznica byla kolosalna, takze w cenie ;-) a raczej :-(

Wnioskujac z odpowiedzi bede sie decydowal na 17-ke. Te polecane przez wa
s to SAMSUNG, LG, NEC, SONY, mozecie podac jakies dobre modele, warunki
jak wyzej, co polecacie?

Podziekowania dla PHOBOSa, DZORDZa, WONDERWALLa, i innym za powazne
potraktowanie. :)

--
POZDRAWIAM
Michal K. Ripley