Odp: Monitory 17 a 15 cali?

Autor: Wonderwall (renetag_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 20:16:20 MET DST

> Interesuja mnie argumenty przemawiajace za monitorem 17 calowym (warto??)
> Nie zajmuje sie grafika gdzie wybor bylby oczywisty, ale na mojej 14'nie
> widze idealnie ostro malego tekstu, ech ten wzrok

+ za 17''

wiekszy ekran, o niebo lepsza elektronika= ostrosc obrazu. plamka okolo
0,24... generalnie 15'' nie ma porownania z 17''...
za 1500zl spokojnie kupisz super monitorek. Do tekstu/internetu polecam
Philipsa 107b10 a do multimediow Sony g200 albo jakis inny na FD Trinitronie

> ps. co znaczy ROTFL, PLONK, IMHO itp, Gdzie moge znalezc wyjasnienie?

IMHO - in my own opinion
ROTFL i PLONK to okreslenia negatywne, uzywaja ich tylko pokreceni ludzie
ktorym brakuje argumentow w dyskusji ;-)))