Re: Wybór drukarki

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 16:59:49 MET DST

Hi,

Jakub wrote:

> Potrzebuje kupić drukarkę atramentową do biura.Myślałem o HP lub Epsonie.
> Nie chcę sugerować się wyłącznie danymi technicznymi,bo wiem że w praktyce
> zdarzają sie "rozbierzności".Drukarka nie będzie zbytnio eksploatowana
> [...]

A koniecznie atramentowa? Przy takich zastosowaniach i takim obciążeniu
drukarka atramentowa będzie cholernie droga w eksploatacji i może być
awaryjna. Jeżeli nie jest potrzebny kolor, sugerowałbym raczej zastanowienie
się nad drukarką laserową -- cenowo też koło tysiąca złotych, ale za to
jakość i wydajność druku znacznie lepsza, koszty eksploatacyjne kilka razy
mniejsza, a awaryjność prawie żadna.

Jeżeli już koniecznie musi być atrament, to odradzałbym Epsona. HP ma wymienne
głowice i jeżeli dolany atrament schrzani jedną, to się wyrzuca i kupuje nowy
zbiornik. Jeżeli w Epsonie szlag trafi głowicę, to wyrzuca się całą drukarkę.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |