Re: najlepszy monitor

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 22:21:18 MET DST

"Jop" <Jop2_at_poczta.wp.pl> wrote in message news:

> A tak na serio to ten który obejrzy człek znający się na
monitorach(czytaj
> dostrzegający wady kineskopu w pare minut - pozdrowienia dla Leszka)
> mający najmniej deformacji -

tylko jak się kupuje, czasami jest problem z przekonaniem sprzedawcy,
aby zapakował właśnie ten monitor który sprawdziliśmy (ja się nie
pier... i badam konwergencję przy pomocy lupy)... nie daj Boże kupować
monitor w hipermarkecie - oglądasz jedno, potem sprzedawca wyciąga ze
stosu kartonów inny, rzuca tym o ziemię niczym workiem kartofli,
wracasz do domu i masz kurde, eksytację jak dziecko na Boże
Narodzenie - otwierasz karton i za cholerę nie wiesz co wyciągniesz -
jakiś tydzień temu wyciągnąłem Samsunga SyncMastera 550c - w prawym
górnym rogu rozbieżność kolorów była tak duża, że praktycznie
widziałem ją
gołym okiem z odległości kilkudziesięciu centymetrów (na obrazie
testowym, ofcoz,
nie na zwykłym obrazie ;), momijając jeszcze problemy z ustawieniem
lewej
krawędzi.... - wszystko to efekt nie kiepskiej marki, ale właśnie
niewłaściwego obchodzenia się ze sprzętem przez transportowców i
sprzedawców.

Grendel