Re: Wypalara jaka ?

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 21:11:03 MET DST

"Szczurek" <szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl> wrote in message
> Na co sie zdecydowac do uzytku zupelnie domowego, kilka plytek
> w tygodniu to max, byle bez zadnych problemow.
> Overburning, CD-Text, RAW.

do tego to wystarczy Mitsumi 4,4,24 za 670 zł

> Teac CD-W54E czy Plextor CD-W8432T (IDE) bo jedynie to mnie
interesuje.

no to nie mówimy tu o zupełnie domowym użytkowaniu - to jak jeżdżenie
mercedesem dwie przecznice do sklepu po bułki - można, ale czy warto ?

> Zastanawiam sie czy warto doplacac przeszlo 300zl do Plextora,
> czy zadowolic sie Teac'em ...

jeśli tylko do użytku domowego - niewielka ilość płytek /miesiąc,
nieistotna szybkość (jeśli wypalasz raptem kilka płyt na własny
uzytek, to jaki znaczenie ma to czy płyta wypali się w 9 czy 18 minut
? Według mnie -żadne...) to na pewno te 300 zł warto wydać na coś
innego (cheeks, beer etc.)

Grendel