Re: poczta i SMS

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 22:19:15 MET DST

"Rysiek" <rychu_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:

> Jak zrobic aby informacja o nowej poczcie przychodzila na komorke ?

wiesz... "bawiłem" się w to przez 3 tygodnie, po czym strasznie wk....
wywaliłem tę opcję ze swego konta - problem w tym, że nie mam
możliwości zmiany/wyłączenia w komórce sygnału powiadomienia o SMSie -
w efekcie to badziewie kwiczało mi o najprzerózniejszych porach dnia i
nocy - powidamianie to najczęściej i tak nie miało sensu, bo
codziennie (czasem 2-3 razy dziennie) i tak odbieram pocztę - stąd
rada:

jeśli chcesz, rzeczywiście trzymać rękę na pulsie - po prostu podawaj
swój numer na komórkę - niech Ci bezpośrednio wysyłają message na
komórę - choćby dlatego, że z synchronizacją poczty bywa różnie -
czasem mail wysłany z bielska na konto we wrocławiu, to kilka godzin
opóźnienia - więc jeśli to pilna sprawa, to mail nie jest najlepszą
metodą komunikacji.

Możesz ew. podać jako adres zwrotny swój numer przez bramkę SMS - nie
wiem ile z nich działa - gdzieś miałem dokument z opisem kilku bramki
która umożliwiała rozsyłanie smsów zarówno do Ery jak i Plusa (co do
Idei to nie jestem pewien). O tej metodzie ktoś tu zresztą
wspominał.... tak czy inaczej - mozesz w stopce napisać, aby pilne
informacje szły na adres bramki SMSowej i nie miały więcej jak 150
znaków.

Grendel