Re: najlepszy monitor

Autor: Jop (Jop2_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 22:37:48 MET DST

"dzordz" <dzordz_at_greenet.pl> wrote in message
> mam pytanie
> jaki monitor jest najlepszy ???
> prosze o opinie z uzasadnieniem
> dzieki i pozdr
Sony LCD 18" za ok 14000 - bez uzasadnienia.
A tak na serio to ten który obejrzy człek znający się na monitorach(czytaj
dostrzegający wady kineskopu w pare minut - pozdrowienia dla Leszka) i
mający najmniej deformacji - i nie przejmuj się tą nawałą co się tu może
pojawić że najlepszy jest xxxx, bo kupiłem i mam to we własnej piaskownicy -
to bzdura, a cena monitora powyżej średniej dla klasy jest wprost
proporcjonalna do prawdopodobieństwa trafienia na dobry egzemplarz, poniżej
średniej to w większości dno.
I jeszcze jedno - każdy monitor ma wady, najczęstsze to brak kowergencji,
pompowanie, mora, nierównopmierna ostrość, błędy geometrii, zmiany
parametrów po nagrzaniu, słaba ostrość, mgiełka - te przynajmniej dają się
najbardziej dają się we znaki...

--
Pozdrowionka
  Nick: Jop     <Marek>