Czy można korzystać z sieci pod DOSem

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 19:09:44 MET DST

Chodzi mi o to by pod dosem móc kopiować pliki z kompa na komp przez
ethernet. W NC podobno tak można ale jak nacisne Nażędzia sieciowe to mi sie
pokazuje 'Nie znaleziono sieci'. Prawdopodobnie chodzi mu o to że jest nie
odpalony driver do sieciówki. Kiedyś cóś takiego miałem ale nigdzie tego nie
moge znaleźć. Jak by któś mógł to niech mi podeśle na priva taki driver w
standardzie NE2000 i krótki opis jak go odpalić, plisssss

Aha
Ma ktoś może wersje instalacyjną polskiego NORTONA 5, albo/i DOSa 6.22
(zawartość dyskietek, tylko w odzielnych katalogach)

          Michał Wysocki
                Misiek
              MWSoft
  mwsoft_at_satkabel.com.pl