Re: przebarwienie na monitorze

Autor: Andrzej Rabiczko (franc_at_incredible.bmtmc.gda.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 19:24:58 MET DST

Xaltuton <demiurg__at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Jak Ci to nie przeszkaddza zbytno poczekaj, wymienia Ci na nowy
> monitor bo tego nikt nie reperuje.

zgadzam sie.

>Generalnie nie jest to jakas wielka
> usterka, ja w swoim monitorze tez cos takiego mam.

ja nie mam, ale jakby mi sie cos pojawilo to bym nie olewal tego... poki
gwarancja jest.

Serio? Tragedia... zastanawiam sie co to za firma? krzak? garaz? Nie moga
tak zrobic musza przynajmniej powiedziec ci gdzie jest serwis. Zobacz w
karcie gwarancyjnej najblizszy serwis, zadzwon tam i spytaj jak dostarczyc
monitor (czasami mozna to zrobic kurierem na koszt serwisu, ale nie pamietam
czy w LG tez tak jest) , generalnie dobrze sie wszystkiego dowiedz.

Koronnym argumentem bedzie dla nich karta gwarancyjna monitora....

franc