Re: Problem z telefonem

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 13:16:00 MET DST

Ciezko bedzie - widzialem kiedys takie urzadzenie mtoroli, ale bylo drogie i
na starych centralach to nie bardzo. Jak Cie to bardzo wkurza to wal na
Policje - od tego w koncu sa. Moze oni tego gnojka (zakladam, ze to facet)
naucza rozumu.
Pozdrowienia
Piotr

Użytkownik Gosia Kalinowska <kotka5_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8opcjd$bjg$3_at_news.tpi.pl...