Re: Monitory 17''

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 13:12:26 MET DST

Użytkownik Marcyn <marcyn_at_kopnet.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8op7a2$jio$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> "PeterPan" <ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> pieniedzy i
> antyodblaskowa,

> plus dwa fajne biale paski - ale do tego da sie przyzwyczaic (a mimo to
nie
> chce trinitrona - wlasnie przez te paski :( - mimo, iz kolory sa nie do
> pobicia)
> dobre sa Samsungi (np 755DF - jesli wazne jest to aby byl tani - okolo
> 1450zl - czest. odchyl. poziomego do 86kHz)

Te paski sa czarne..... no chyba ze mowisz o takich bardzo szerokich 3
bialych paskach odzielonych waziuitkimi czarnymi kreseczkami ... ale to jest
wlasnie ekran i do niego trzeba sie przyzwyczaic.
Ale powaznie. Mam Sony - dobry moniek, kolorki - rewelaja ale jak szukasz
czegos o bardzo dobrej geometrii to lepiej go sobie dobrze w sklepie
obejrzyj.
Radze sie przyrzec parametrom - E200 ma troche wyzsze od tych monitorow z
"nizszymi". niby dziesiec Hz ale oneoznaczaja mozliwosc pracy w 1280x1024_at_75
a to jest kolosalna roznica w stosunku do 1280x1024_at_65....
Jezeli E200 jest za drogi to spojrzyj sobie jeszcze na CTXy. Ceny w sklepach
szaleja jak glupie - raz E200 jest prawie w cenie CTXa 711 - tez FD
Trinitron i wyzsze parametry a raz CTX711 jest w cenie Sony G200 (tez wysze
parametry).
Jakbys mial jakies pytania dotyczace G200 to pisz - mozesz na priva.
PIotr