Re: Problem z telefonem

Autor: Radek B (rab_at_mediator.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 18:47:35 MET DST

AVE !
"Gosia Kalinowska" <kotka5_at_polbox.com> pisze:

>Koledzy pomóżcie, od pewnego czasu mam głuche telefony, zaraz jak się odezwę
>ktoś odkłada słuchawkę. Zaczęło juz mnie to denerwować, bo telefony zaczęly
>się po nocach.
Wyłącz dzwonek na noc. Może mu się znudzi.
Może być też coś gorszego. Możesz mieć ustawione przekierowanie na inny
numer w przypadku nieobecności. Chociaż tego nie dało się zrobić w starych
centralach. Działa to w ten sposób, że jeśli ktoś do Ciebie dzwoni i Ty nie
odbierzesz to połączenie jest przekierowywane na inny numer. A Ty płacisz za
to połączenie. Np. jeśli masz ustawione przekierowanie na komórkę i ktoś
dzwoni do Ciebie to on płaci tylko za połączenie lokalne a Ty za połączenie
z komórką. Zadzwoń do BOK-u tam Ci powiedzą czy masz ustawione
przekierowanie.

--
mailto:rab_at_mediator.pl                 http://strony.poland.com/radek32