Problem z telefonem

Autor: Gosia Kalinowska (kotka5_at_polbox.com)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 01:01:13 MET DST

Koledzy pomóżcie, od pewnego czasu mam głuche telefony, zaraz jak się odezwę
ktoś odkłada słuchawkę. Zaczęło juz mnie to denerwować, bo telefony zaczęly
się po nocach. Czy można jakoś 'domowym sposobem' sprawdzić z jakiego numeru
ktoś dzwoni, może jakiś program.
Mam starą centralę więc numer na aparacie(jakbym taki miała) mi nie wyjdzie.
Tylko mi nie piszcie, że to jakiś cichy wielbiciel bo już mam dosyć tego.
Pomócie, please
Gośka