Re: NAGRYWARKI RW: trwałość, gwarancja, cena

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 23:48:06 MET DST

> I ostateczne pyt. przed kupnem: działa z linuxem bez kombinacji (kiedyś
> miałem philipsa CDD2600 (SCSI), ale się skończył - instalacja totalnie
> bezproblemowa (jak zwykły CD-ROM SCSI ;) )???

nie mam instrukcji - poszukaj informacji o niej w sieci

> BTW: to to burn proof, czy jak to się tam zwie od Plextorów, jest również
> w tej nagrywajce? To jest rozwiązanie hardware;owe, czy soft? A może
> firmware? ;))) (pyt. jak najbardziej poważne).

BurnProof maja tylko najnowsze wypalarki 12x10x32x - ta ni ma

Jedyny minus tej nagrywarki to maly bufor (2MB) - ale szczerze: nagrywam
tylko przy 8x i nigdy nie mialem z tego powodu problemow - mimo, iz non stop
dziala u mnie ICQ, IE, Outlook, itd

---
pozdrawiam
mailto:Marcyn_at_iname.com