Re: To ma byc promocja TPSA ?? - oficjalny komunikat!!!

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 23:46:22 MET DST

Uzytkownik "Michał Tomaszewski" napisal:

> W wakacje bylo dokladnie tak samo! To mnie oburzylo, ze mowia o promocji,
> niby nowej, a faktycznie trwa ona juz od 1 lipca.

W wakacje dotyczylo to chyba wszystkich polaczen lokalnych, a teraz to jest tylko
z numerem 0-202122 !
W wakacje ta promocja tez obejmowala innych prowiderow, z ktorymi sie laczylo TEPSa,
teraz tylko TEPSy to dotyczy :(
Choc z drugiej strony, jak zaczna te numery dostepowe oddzielnie taryfikowac,
to latwiej bedzie na nich naciskac, tej ceny juz tak nie beda argumentowac
cena polaczen lokalnych ...

Pozdrowienia

 Józek