Re: NAGRYWARKI RW: trwałość, gwarancja, cena

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 18:35:20 MET DST

On Thu, 31 Aug 2000 17:27:55 +0200, Marcyn wrote:
>"Jarosław Kamper" <jarekkam_at_alpha.net.pl> wrote in message
[..]
>no niestety z ta stara bys sobie nie poradzil - mowiac RAW mowie o
>nagrywanie np zabezpieczonych plyt (czy to SafeDisk, czy LaserLock, itd
>itp) - ale nagrywarka z firmware 1.07 juz nie ma zadnych problemow (swoja
>droga identycznie jest z Plextorem 8432 - 1,05 nie mial RAW , 1.07 ma)

Eee... To mi wygląda na problem zczytania do pliku RAW, a nie
nagrania. Mylę się? A zrobienie iso-image to żaden problem pod L. Gdyby
był jednak problem z nagraniem tego image'u zawsze można go podmontować i
potraktować jak normalny katalog (ale tu efektu nawet się niedomyślam
;) ). Zresztą problem mnie nie dotyczy z dwóch powodów: nie ma już starego
firmware'u ( ;) ), nie zamierzam kopiować niczego zabezpieczonego (CDR na
własny użytek, nie zarobkowy).
[..]

I ostateczne pyt. przed kupnem: działa z linuxem bez kombinacji (kiedyś
miałem philipsa CDD2600 (SCSI), ale się skończył - instalacja totalnie
bezproblemowa (jak zwykły CD-ROM SCSI ;) )???

BTW: to to burn proof, czy jak to się tam zwie od Plextorów, jest również
w tej nagrywajce? To jest rozwiązanie hardware;owe, czy soft? A może
firmware? ;))) (pyt. jak najbardziej poważne).

--
Jarosław Kamper     jarekkam_at_alpha.net.pl     http://kki.net.pl/~jarekkam
A na polipie - Dariusz "czyt. EXPERT" napisał pierwszą mądrą rzecz w swym