Odp: Jaki monitor 17" kupić?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 13:31:12 MET DST

> Sam jestem szczesliwym posiadaczem Iiyamy Vision Master Pro 410HT,

Mam coś takiego i ośmielam się twierdzić, że to szajs!!
Może -- szczęśliwy Posiadaczu zechcesz oświecić potencjalną
ofiarę iiyamy i powiesz Mu, jakie są iiyamowskie normy? :)
Zapisane są w monitorpass!!!
Jak ktoś miał całkowicie dupiasty monitor,
to -- być może -- iiyama Vision Master Pro 410HT
wyda mu się całkiem dobra, ale i co z tego!!!

Marcin -- nie daj się nabić w butelkę!!!
NAjpierw dokładnie rzuć okiem, dopiero
później kupuj!!!

Iiamowskie normy mogę Ci podesłać!!

Może sam sprawdź!
068 3272884
071 3399782

Jak Ci powiedzą, że to Mercedes w monitorach,
to ja -- posiadacz iiyamy i Mercedesa śmiem
twierdzić, że iiyama jest raczej chińskim
badziewiem z wyższej półki!!!

Lc.

> chociaz troche na niego przyszlo mi ciulac ...

Ja zapłaciłem około 2KPLN.
Może nieco więcej. :)

Lc.
> Ale teraz juz wiem ze postapilem dobrze,
Bo nie widziałeś innych monitorów. :)

> zwlaszcza ze czasem trzeba
> posiedziec przy nim po 8-10 godzin dziennie.

Zwłaszcza, ostrość (czyli to, co męczy oczy)
jest tutaj wspaniała. :) !!!
(czytaj -- do dupy!)

Lc.