Znowu nagrywarka.

Autor: MeW_at_sH
Data: Sat 26 Aug 2000 - 13:25:03 MET DST

Heyka!

To znowu ja i znowu w sprawie nagrywarki. Przegladnalem kilka testow w
przeroznych gazetach, zapoznalem sie z parametrami technicznymi i
zastanawiam sie nad LG CED 8080B i PLEXTOREM PX W1210 TA. Ten drugi jednak
troche poraza mnie cena :^( BTW: co by mi dalo gdybym kupil wypalare
pracujaca na SCSI? Slyszalem ze pracowalaby szybciej. Czy zyskalbym cos
jeszcze? Z dotychczasowego uzytkowania mam raczej negatywne doswiadczenia.
Moj skaner pracuje na SCSI i czesto sie wiesza. Czy z wypalara mogloby byc
podobnie?

Pozdrav

MeW_at_sh

---------
Klub Miłośników Kultowej Komedii Polskiej -
www.btsnet.com.pl/komedie_polskie
Optymalna Strona MeW_at_sH`a - www.btsnet.com.pl/komedie_polskie/Optymal
U Patafiana za piecem www.btsnet.com.pl/komedie_polskie/Patafian
Strona szkoly nr 5 w Tychach - www.btsnet.com.pl/Tyska_5