Odp: Jaki monitor 17" kupić?

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 01:17:26 MET DST

Marcin Juszkiewicz <szczepan_at_blabla.w.pl> wrote in message

> Zapomnialem dodac - koszt do 1200zl - zreszta wymienilem modele dostepne
> w Bialymstoku w sprzedazy.
Jesli zamierzasz duzo przy nim siedziec to zastanow sie lepiej moze nad
dobra 15-stka.
Widzialem niektore "tanie" 17" i przy nich moze sie nabawic jednynie bolu
glowy.

Moze lepiej dozbieraj troche kasy i kup lepsza 17-nastke,
w koncu monitor bardzo rzadko sie wymienia, a nastepna przesiadke bedziesz
pewnie mial na krysztal.
Za 1500-1700 mozna kupic juz cos lepszego

Sam jestem szczesliwym posiadaczem Iiyamy Vision Master Pro 410HT,
chociaz troche na niego przyszlo mi ciulac ...
Ale teraz juz wiem ze postapilem dobrze, zwlaszcza ze czasem trzeba
posiedziec przy nim po 8-10 godzin dziennie.
Pozdrowionka
Dariusz Gocol

PS. Byla kiedys calkiem fajna strona o monitorach:
http://monitory.koti.com.pl
ale potem miala zmienic serwer i w koncu nie wiem co sie stalo, ale poszukaj
moze bedzie jakis link,
tam dowiesz sie na co zwrocic uwage przy kupnie nowego "zwierciadelka" :))