Re: Jaki monitor 17" kupić?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 10:18:29 MET DST

> Marcin Juszkiewicz <szczepan_at_blabla.w.pl> wrote in message

CTX VL710ST używam na co dzień z wielką przyjemnością, 1152x864x100 Hz... ma
dla mnie poważną zaletę - krótką szyję :-). A ostatnio kupiłem firmie
Dayteka 17, z tych nowszych, bo oglądając dostępne 17-ki w tej niższej
kategorii wagowej uznałem jego możliwości za, no, powiedzmy w
_zupełności_wystarczające_ w stosunku do ceny <1000 zł netto.
Ale nie uogólniam, bo zaraz ktoś mnie uświadomi że to zapewne wielki szajs
;-).

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki