Serwer dial-up

Autor: Roman Kubiak (namor77_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 10:22:08 MET DST

Moze ktos z was probowal juz takie cos zrobic, chodzi o to
ze chcialbym utworzyc cos w rodzaju sieci komputerowej poprzez
dial-up, mozna to rozwiazac zakladajac ftpa;-) na internecie
ale nie mam stalego IP, a ta osoba chociaz by by mogla powiedziec
jaki ma IP to i tak nie moze,, bo ma tylko jedna linie telefoniczna,
poprostu chcialbym zrobic cos takiego ze zamiast 0202122
bede wybieral numer drugiego komputera i chce widziec jego zawartosc
i nie wiem jak do tego wogole podejsc.
Doinstalowalem serwer dial-up ale nie wiem co dalej wybieram numer ale
na komputerze nic mi sie nie pojawia ze ktos dzwoni do mnie.
Moze cos zle robie i nie od tego konca ?
Pozdrawiam
 Namor