Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!! -propozycja

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Wed 23 Aug 2000 - 11:20:14 MET DST

Cześć!
Słuchajcie, a może całą tą sprawę dać do firm zajmujących sie tzw windykacją
długów i egzekucją należności. Oczywiście mam na myśli firmy działające legalnie
- mają tam fachowców, którzy dotrą do misiaczka i wycisną go na cytrynę (tylko
nie wiem czy zechcą się zająć tak drobną (oczywiście dla nich) sumą). Zawsze
mozna spróbować i w kolizję z prawem się nie wchodzi.
Pozdrawiam Maciek