Re: Problem z DMA

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 11:12:36 MET DST

> Musisz wylaczyc tryb UDMA66 korzystajac z programu producenta.Powinienes
go
> znalesc na stronie producenta lub juz go gdzies tam masz

Tak myślałem jednak na WWW Quantuma jakoś tego programu nie widać.
Jeśli by go ktoś miał lub przynajmniej znał do niego linka to będe wdzięczny
za info
lub jego podesłanie.

ps. --Off Topic--
Pilnie (do piątku) potrzebuje programów Arcon 4.0 + lub 3.11+ PL oraz
eLines.
Jeśli ktoś miał by je "zarchiwizowane" na CD-R to niech da znać na maila
albo ICQ.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\